مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس
مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس
مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس در 12 صفحه pdf |
![]() |
دسته بندی | مهندسی مکانیک |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 942 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 12 |
مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس در 12 صفحه pdf
چکیده مقاله:
اصولاً معیارهای ارزیابی ک یفیت پرواز و خوشدستی ) ) Handling & Flying Quality هواپیما در فازهای مختلف بر اساس میزان بار کاری Work-Load خلبان برای انجام موفق ماموریت طراحی شده است . لذا متناسب با این میزان کار یا اصطلاحا “ اعانه ای که از طرف خلبان ( به عنوان کار اضافی یا توجه بیشتر ) برای نگهداری شرایط مطلوب پروازی لازم است، هواپیما در سطوح مختلف کیفیت پروازی یا درجه بندی ( از دیدگاه خلبان ) قرار خواهدگرفت . معیار کوپر - هارپر مربوط به موسسة هوانوردی کرنل یکی از این مقوله مقیاس ها می باشد . در مقاله حاضر یک الگوی نرم افزاری برای ارزیابی کیفیت پ روازی و خوشدستی یک هواپیما در حالات مختلف و در شرایط پروازی درون توربولانس توسعه داده شده است . این الگو قادر خواهد بود وضعیت کیفیت پروازی و خوشدستی هواپیما را برای دستیابی به سطوح مختلف ارزیابی کند و در جلوگیری از سوانح هواپیماهای جدید و کاهش هزینه های تست در برخی از مراحل پرواز موثر خواهد بود .
کلیدواژهها:
کیفیت پرواز - خوشدستی - کنترل بهینه - توربولانس - مدل خلبان در حلقة کنترلی