بررسی هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ
بررسی هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
تحقیق هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار در 12 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 18 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 12 |
تحقیق هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار در 12 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc
چکیده
این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمانها میپردازد. هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه میشود. شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای فردی برای ایجاد هوش هیجانی تشریح میشوند. سپس کاربرد هوش هیجانی در مدیریت بازار بررسی میشود. همچنین به موضوع هوش بین فردی، امید و خوشبینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته میشود.
منبع : روزنامه همشهری، پنجشنبه 24 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3801، صفحه 12.
کلیدواژه : هوش هیجانی؛ هوش تحصیلی؛ هوش بین فردی؛ مدیریت بازار
۹۵/۰۳/۰۴