تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای :: I Digikala

I Digikala

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله , رایگان , دیجی کالا *** در صورتیکه فایل در صفحه اول نیست از جستجو استفاده کنید***

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله و , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا,

طبقه بندی موضوعی

I Digikala

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله , رایگان , دیجی کالا *** در صورتیکه فایل در صفحه اول نیست از جستجو استفاده کنید***





تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای

تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینایدسته: تحقیقات
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 397 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 105

تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای آن ها مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای

فهرست مطالب

چکیده    ۱
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه    ۲
۱-۲-بیان مساله    ۴
۱-۳-ضرورت و اهمیت پژوهش    ۸
۱-۴-اهداف پژوهش    ۸
۱-۴-۱-اهداف کلی    ۸
۱-۴-۲-اهداف جزئی    ۸
۱-۵-فرضیه پژوهش    ۹
۱-۶-۱-سوالات پژوهش    ۹
۱-۷-تعاریف متغیرها و پیش فرض های پزوهش    ۹
۱-۷-۱-تعاریف مفهومی    ۹
۱-۷-۲-تعاریف عملیاتی    ۹
فصل دوم : ادبیات پژوهش
۲-۱-مقدمه    ۱۱
۲-۲- بازیگوشی روانشناختی    ۱۱
۲-۲-۱-تعاریف    ۱۱
۲-۲-۲- ویژگی های افراد با صفت بازیگوشی روانشناختی    ۱۲
۲-۲-۳-تأثیرات بازیگوشی روانشناختی    ۱۲
۲-۳- کنجکاوی    ۱۴
۲-۳-۱-تعاریف    ۱۴
۲-۳-۲-ویژگی های و تأثیرات کنجکاوی    ۱۵
۲-۳-۳-تاریخچه¬ی کنجکاوی    ۱۷
۲-۴-سبک های یادگیری    ۲۱
۲-۴-۱-انواع سبک های یادگیری    ۲۴
۲-۴-۱-۱-سبک های یادگیری دیوید کلب    ۲۵
۲-۴-۱-۲-سبک های یادگیری دان و دان    ۲۵
۲-۴-۱-۳-سبک های یادگیری گراشا و ریچمن    ۲۶
۲-۴-۱-۴-سبک های یادگیری هانی و هامفور    ۲۷
۲-۴-۱-۵-سبک های یادگیری فلدر و سیلورمن    ۲۷
۲-۴-۱-۶-ویژگی های افراد بر حسب سبکهای یادگیری فلدر ، سولومون    ۲۸
۲-۴-۱-۷-سبک های یادگیری وابسته ناوابسته به زمینه    ۲۹
۲-۴-۱-۸-سبک های یادگیری گریکرک    ۲۹
۲-۴-۱-۹-سبک های یادگیری دیداری شنیداری و جنبشی    ۳۰
۲-۴-۲-جنس و سن و سبک های یادگیری    ۳۱
۲-۵-اختلالات بینایی    ۳۲
۲-۵-۱-تعاریف    ۳۲
۲-۵-۲-دلایل تحقیق در افراد نابینا    ۳۳
۲-۵-۳-افراد کم بینا    ۳۳
۲-۵-۴-آموزش و اختلالات بینایی    ۳۴
۲-۵-۵-ویژگی های افراد دارای اختلال بینایی    ۴۰
۲-۶-مروری بر پژوهش های گذشته    ۴۲
۲-۶-۱-مروری بر پژوهش های داخلی    ۴۲
۲-۶-۲-مروری بر پژوهش های خارجی    ۴۷
۲-۶-۲-۱-بازیگوشی روانشناختی    ۴۷
۲-۶-۲-۲-کنجکاوی    ۴۹
۲-۶-۲-۳-سبک های یادگیری    ۵۲
۲-۶-۳- جمع بندی، نقد و بررسی پژوهش های پیشین    ۵۳
فصل سوم : مواد و روش ها
۳-۱-مقدمه    ۵۴
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی