تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای
پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ
تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای

بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 397 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 105
تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای آن ها مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش
قیمت فایل فقط 6,000 تومان
تحقیق مقایسه ی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبک های یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینای
فهرست مطالب
چکیده ۱
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه ۲
۱-۲-بیان مساله ۴
۱-۳-ضرورت و اهمیت پژوهش ۸
۱-۴-اهداف پژوهش ۸
۱-۴-۱-اهداف کلی ۸
۱-۴-۲-اهداف جزئی ۸
۱-۵-فرضیه پژوهش ۹
۱-۶-۱-سوالات پژوهش ۹
۱-۷-تعاریف متغیرها و پیش فرض های پزوهش ۹
۱-۷-۱-تعاریف مفهومی ۹
۱-۷-۲-تعاریف عملیاتی ۹
فصل دوم : ادبیات پژوهش
۲-۱-مقدمه ۱۱
۲-۲- بازیگوشی روانشناختی ۱۱
۲-۲-۱-تعاریف ۱۱
۲-۲-۲- ویژگی های افراد با صفت بازیگوشی روانشناختی ۱۲
۲-۲-۳-تأثیرات بازیگوشی روانشناختی ۱۲
۲-۳- کنجکاوی ۱۴
۲-۳-۱-تعاریف ۱۴
۲-۳-۲-ویژگی های و تأثیرات کنجکاوی ۱۵
۲-۳-۳-تاریخچه¬ی کنجکاوی ۱۷
۲-۴-سبک های یادگیری ۲۱
۲-۴-۱-انواع سبک های یادگیری ۲۴
۲-۴-۱-۱-سبک های یادگیری دیوید کلب ۲۵
۲-۴-۱-۲-سبک های یادگیری دان و دان ۲۵
۲-۴-۱-۳-سبک های یادگیری گراشا و ریچمن ۲۶
۲-۴-۱-۴-سبک های یادگیری هانی و هامفور ۲۷
۲-۴-۱-۵-سبک های یادگیری فلدر و سیلورمن ۲۷
۲-۴-۱-۶-ویژگی های افراد بر حسب سبکهای یادگیری فلدر ، سولومون ۲۸
۲-۴-۱-۷-سبک های یادگیری وابسته ناوابسته به زمینه ۲۹
۲-۴-۱-۸-سبک های یادگیری گریکرک ۲۹
۲-۴-۱-۹-سبک های یادگیری دیداری شنیداری و جنبشی ۳۰
۲-۴-۲-جنس و سن و سبک های یادگیری ۳۱
۲-۵-اختلالات بینایی ۳۲
۲-۵-۱-تعاریف ۳۲
۲-۵-۲-دلایل تحقیق در افراد نابینا ۳۳
۲-۵-۳-افراد کم بینا ۳۳
۲-۵-۴-آموزش و اختلالات بینایی ۳۴
۲-۵-۵-ویژگی های افراد دارای اختلال بینایی ۴۰
۲-۶-مروری بر پژوهش های گذشته ۴۲
۲-۶-۱-مروری بر پژوهش های داخلی ۴۲
۲-۶-۲-مروری بر پژوهش های خارجی ۴۷
۲-۶-۲-۱-بازیگوشی روانشناختی ۴۷
۲-۶-۲-۲-کنجکاوی ۴۹
۲-۶-۲-۳-سبک های یادگیری ۵۲
۲-۶-۳- جمع بندی، نقد و بررسی پژوهش های پیشین ۵۳
فصل سوم : مواد و روش ها
۳-۱-مقدمه ۵۴
۹۵/۰۲/۲۳