پایان نامه کارشناسی بررسی میزان آموزش فنی در کار آفرینی دانش آموزان هنرستان
پایان نامه کارشناسی بررسی میزان آموزش فنی در کار آفرینی دانش آموزان هنرستان

بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 217 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 111
پایان نامه کارشناسی بررسی میزان آموزش فنی در کار آفرینی دانش آموزان هنرستان
قیمت فایل فقط 17,000 تومان
پایان نامه کارشناسی بررسی میزان آموزش فنی در کار آفرینی دانش آموزان هنرستان
مقدمه
قرن بیست ویکم به عنوان قرن دانش معرف شده است .در این عصر، سرمایه اصلی جوامع، دانش، مهارت ونگرش منابع انسانی آن ها است. برای اینکه این سرمایه در خدمت سعادت جامعه باشد، به قابلیت های کارآفرینی نیاز است. در حال حاضر، توسعه کار آفرینی هسته اصلی برنامه های توسعه کشورها است. از این رو سرمایه گذاری در قابلیت های کار آفرینی منابع انسانی جایگاه ویژای دارد.
در واقع کار آفرینی فرایند تاسیس ویا توسعه کسب وکار، بر مبنای یک فکر وایده نو است، فرایندی که بتوان با استفاده از خلاقیت، عنصر جدیدی را همراه با ارزش جدید با استفاده از زمان، منابع، ریسک وبه کار گیری دیگر عوامل به وجود آورد.
افراد کار آفرین و کسانی که از ویژگی های کار آفرینانه بهره مندند می توانند، در مسیر تحولات حرفه ای بیش کنشی عمل کنند، مسیر دگر گونی ها را بشناسند ونسبت به نیازهای جدید آگاهی یابند ودر راستای ایجاد مشاغل جدید نقش آفرین باشند.
دردنیای امروز، توان سازگاری واداره کردن تغییرات، عنصر اصلی موفقیت و بقای هر سازمان است وکسب این توانایی خود، مستلزم توجه سازمان به خلاقیت و نوآوری افراد است .
کار آفرینی طی سی سال گذشته به یک رفتار اجتماعی تبدیل شده، به طوری که امروزه هدف بسیاری از کشورها، برنامه ریزی برای توسعه آن به عنوان یک تغییر اجتماعی است .ترویج کارآفرینی حداقل به دو دلیل، مساله اصلی سیاستگذاران است:"تاثیر اقتصادی"و" دیدگاه کار آفرینان به عنوان تغییر رشد ونوآوری".
فهرست مطالب
عناوین صفحات
فصل اول- کلیات تحقیق. 1
1-1- مقدمه. 2
1-2- بیان مسئله. 3
1-3- اهداف تحقیق. 4
1-3-1- هدف کلی:. 4
1-3-2- اهداف جزئی:. 4
1-4- فرضیات تحقیق. 5
1-5- تعاریف نظری. 5
1-6- تعاریف عملیاتی. 8
فصل دوم- ادبیات و پیشینه تحقیق. 9
2-1 مقدمه. 10
2-2- آموزش فنی و حرفه ای. 11
2-2-1- ابعاد عمده ویژگی های آموزش فنی و حرفه ای.