پایان نامه بررسی اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت :: I Digikala

I Digikala

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله , رایگان , دیجی کالا *** در صورتیکه فایل در صفحه اول نیست از جستجو استفاده کنید***

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله و , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا,

طبقه بندی موضوعی

I Digikala

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله , رایگان , دیجی کالا *** در صورتیکه فایل در صفحه اول نیست از جستجو استفاده کنید***





پایان نامه بررسی اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان

اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان در 120 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان

اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان
 برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو 
 برنامه‌ی فراشناخت پانورا
مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان
 بهبود ‏عملکرد حل مساله
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1052 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120

اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان در 120 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                         

چکیده

فصل اول: کلیات پژوهش

1-1- مقدمه

1-2- بیان مسأله

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش

1-4- اهداف پژوهش

1-5- فرضیه‌های پژوهش

1-6- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها

فصل دوم: پیشینه‌ی پژوهش

2-1- مقدمه

2-2- ناتوانی‌های یادگیری

2-2-1- ویژگی‌های کودکان با ناتوانی یادگیری

2-2-3- طبقه‌بندی ناتوانی‌های یادگیری

2-3- ناتوانی یادگیری ریاضی

2-3-1- تعریف ناتوانی یادگیری ریاضی

2-3-2- ویژگی‌های کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی

2-3-3- سبب‌شناسی اختلال ریاضی

2-4- روش‌های آموزش کودکان با اختلال یادگیری ریاضی

2-4-1- روانشناسی رفتاری و آموزش مستقیم

2-4-2- آموزش‌های شناختی و فراشناختی (آموزش حل مسأله)

2-4-2-1- اصول زیربنایی نظریه‌ی یادگیری شناختی(جونز، پالینسکار، اوگل و کار، 1989)

2-4-2-2- آموزش راهبردهای شناختی یادگیری

2-4-2-3- آموزش راهبردهای فراشناختی یادگیری

2-5- برنامه‌ی آموزش دانش و مهارت‌های فراشناختی

2-5-1- برنامه‌ی آموزش دانش و مهارت‌های فراشناختی جاگر و همکاران (2005)

2-5-2- برنامه‌ی آمورش مهارت‌های شناختی و فراشناختی دمبو(1994)

2-5-3- برنامه‌ی آموزش مهارت‌های شناختی و فراشناختی درس ریاضی و حل مسأله       

2-5-4- برنامه شناختی و فراشناختی حل مسأله مونتاگو(1997)

2-5-5- برنامه آموزش مهارت‌های شناختی و فراشناختی ریاضی و حل مسأله‌ی یوسفی و همکاران(1385)

2-6- برنامه آموزش فراشناخت پانورا و فیلیپو(2007)

2-6-1- زمینه‌ی نظری و پیشینه‌ی تحقیقاتی برنامه‌ی آموزش فراشناخت پانورا و فیلیپو       

2-6-2- روش‌شناسی

2-6-3- نتایج

2-6-4- بحث

2- 7- تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع در داخل و خارج از کشور

فصل سوم: مواد و روش‌ها

3-1- مقدمه

3-2- نوع پژوهش

3-3- جامعه پژوهش

3-4- شیوه نمونه‌گیری

3-4-1- حجم نمونه

3-5- ابزار پژوهش

3-5- 1- چک لیست تشخیصی اختلال ریاضی

3-5-2- پرسشنامه‌ی ارزیابی و سنجش مهارت‌های فراشناخت ریاضی پانورا و فیلیپو

3-5-3- آزمون هوش ریون

3-5-4- آزمون عملکرد حل مسأله

3-6- اجرای نهایی

3-7- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

3-8- محدودیت‌های پژوهش

3-9- مداخله‌ی روانشناختی برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش

4-1- مقدمه

4-2- یافته‌های پژوهش

4-2-1- بررسی و نتایج فرضیه‌ی اول پژوهش

4-2-2- بررسی و نتایج فرضیه‌ی دوم پژوهش

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

5-1- مقدمه

5-2- خلاصه‌ی از پژوهش

5-3- بیان یافته‌ها و بحث پیرامون آن

5-4- پیشنهاد‌های عملی جهت کاربرد یافته‌ها

5-5-پیشنهاد موضوع‌های پژوهشی

منابع فارسی

منابع انگلیسی

پیوست‌ها

چکیده‌ی انگلیسی

دانلود پایان نامه بررسی اثر آموزش برنامه‌ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود ‏عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت ‏دانش‌آموزان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی