نوآوری سازمانی و تأثیر آن بر سرآمدی شرکت ها
نوآوری سازمانی و تأثیر آن بر سرآمدی شرکت ها
نوآوری سازمانی و تأثیر آن بر سرآمدی شرکت ها در 13 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب ورد با قرمت doc |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 39 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
نوآوری سازمانی و تأثیر آن بر سرآمدی شرکت ها در 13 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب ورد با قرمت doc
نوآوری سازمانی و تأثیر آن بر سرآمدی شرکت ها
نوآوری و رقابت از عوامل مؤثر و تضمین کننده بقای مؤسسات در دنیای متحول امروز شناخته شده است. در فضای امروز نوآوری در سازمان ها نه تنها موجب مزیت رقابتی در مقایسه با سایر رقبا می گردد، بلکه ابزاری است در جهت ارتقای عملکرد سازمان ها. مدیران و سیاست گزاران نیازمند رویکرد مناسبی می باشند که بدین طریق می توانند ضمن ارتقای عملکرد سازمان ها با رعایت ارزشهای قابل رقابت و بهبود کیفیت بر میزان کارآمدی سازمان های خود بیفزاید. این مقاله ضمن معرفی مدل سرآمدی کسب و کار بنیاد مدیریت کیفیت اروپا و مفاهیم نوآوری بعنوان یک عامل اساسی و تأثیرگذار بر عملکرد و در نتیجه تعالی سازمان تلاش شده است، تا مدل تعالی برای ارزیابی عملکرد ارائه گردد.
فهرست مطالب :
1- مقدمه
2- نوآوری چیست؟
3- نوآوری سازمانی
3- انواع نو آوری
4- عملکرد
6- نتیجه گیری
مراجع: