مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس :: I Digikala

I Digikala

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله , رایگان , دیجی کالا *** در صورتیکه فایل در صفحه اول نیست از جستجو استفاده کنید***

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله و , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا, دیجی کالا, , رایگان , دیجی کالا,

طبقه بندی موضوعی

I Digikala

فروش جدیدترین پایان نامه ها نرم افزارهای تست شده و جدید ، مقاله , رایگان , دیجی کالا *** در صورتیکه فایل در صفحه اول نیست از جستجو استفاده کنید***





مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس

مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس در 12 صفحه pdf

دانلود مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس

کیفیت پرواز
خوشدستی
کنترل بهینه
 توربولانس
مدل خلبان در حلقة کنترلی
دسته بندی مهندسی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 942 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس در 12 صفحه pdf


چکیده مقاله:

اصولاً معیارهای ارزیابی ک یفیت پرواز و خوشدستی ) ) Handling & Flying Quality هواپیما در فازهای مختلف بر اساس میزان بار کاری Work-Load خلبان برای انجام موفق ماموریت طراحی شده است . لذا متناسب با این میزان کار یا اصطلاحا “ اعانه ای که از طرف خلبان ( به عنوان کار اضافی یا توجه بیشتر ) برای نگهداری شرایط مطلوب پروازی لازم است، هواپیما در سطوح مختلف کیفیت پروازی یا درجه بندی ( از دیدگاه خلبان ) قرار خواهدگرفت . معیار کوپر - هارپر مربوط به موسسة هوانوردی کرنل یکی از این مقوله مقیاس ها می باشد . در مقاله حاضر یک الگوی نرم افزاری برای ارزیابی کیفیت پ روازی و خوشدستی یک هواپیما در حالات مختلف و در شرایط پروازی درون توربولانس توسعه داده شده است . این الگو قادر خواهد بود وضعیت کیفیت پروازی و خوشدستی هواپیما را برای دستیابی به سطوح مختلف ارزیابی کند و در جلوگیری از سوانح هواپیماهای جدید و کاهش هزینه های تست در برخی از مراحل پرواز موثر خواهد بود .

کلیدواژه‌ها:

کیفیت پرواز - خوشدستی - کنترل بهینه - توربولانس - مدل خلبان در حلقة کنترلی

دانلود مقاله توسعه یک الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی